MYSOFT SERVİS YÖNETİM POLİTİKAMIZ

Servis Yönetim Politikası

MYSOFT olarak müşterilere süratle destek verebilmek için her bir servis süreçlerindeki standartları yakalamak ve servis süreçlerini iyileştirmek için aşağıdaki belirtilen görevleri süreç sorumluları ve süreç çalışanları ile gerçekleştirmek:

Yeni veya Değişmiş Servislerin Planlanması ve Uygulanması Süreci ile servislerde meydana gelebilecek değişikliklerin ulaşılabilir, anlaşılan maliyet ve servis kalitesinde yönetilebilir olduğunu sağlamak. Yeni açılacak servislerin ulaşılabilir, anlaşılan maliyet ve servis kalitelerinin yönetilebilirliğinin teyidini vermek.

Erişebilirlik ile ilgili MYSOFT tarafından müşterilerine sağlanan uygulamaların çalıştığı bilgi işlem altyapısının, bilgi işlem hizmetlerinin ve bilgi işlem destek organizasyonunun optimize etmek, MYSOFT’un faaliyet hedeflerini karşılayacak optimum bir kullanılabilirlik düzeyi oluşturmak.

Hizmet kesintilerini tanımlı seviyeler içinde yönetmek.

Finans, Bütçe ve Muhasebe Yönetimi Süreci ile ilgili bilgi işlem hizmetlerini oluşturan varlıkların ve kaynakların uygun ve ölçülebilir maliyetlerle elde etmek.

Kapasite Yönetim Süreci ile MYSOFT’un bilgi işlem alt yapısını oluşturan bileşenlerin (kaynakların) yönetimine odaklanmak. Kurum kaynakları üzerinde bir yetersizlik ortaya çıktığında, gerekli önlemleri alarak bu kaynaklar tarafından desteklenen bilgi işlem hizmetlerinin iş gereksinimlerini karşılayabilir durumda kalmasını sağlamak.

Bilgi Güvenliği Yönetimi ile servislerde, bilginin gizliliğini erişebilirliğini bütünlüğü ve sürekliliği sağlamak.

Çağrı (Olay) ve Talep Yönetimi Süreci ile ilgili normal servis işletimine mümkün olduğunca çabuk geri dönmek ve iş faaliyetleri üzerindeki ters etkiyi en aza indirgemek.

Optimum servis seviyesini tutturmak.

Problem Yönetim Süreci ile MYSOFT’un hizmet verdiği kurumlarda veya kendi BT altyapısı içerisinde, hataların neden olduğu olay ve problemlerin olumsuz etkisini en aza indirgemek, bu hatalarla ilgili olayların yinelenmesini önlemek.

MYSOFT bilgi İşlem altyapısına yönelik tüm değişiklikleri verimli ve hızlı biçimde gerçekleştirilmek. Değişim sonucunda ortaya çıkması muhtemel çağrıları azaltmak. Servis kalitesini, artması muhtemel iş yükü ile düşürülmemesini sağlamak. Değişiklikleri kontrol altında tutmak ve negatif etki yaratmasını engellenmek. Yapılan değişimin sonucunda kurumsal operasyonları geliştirmek.

Servis sürekliliği süreci ile bilgi işlem hizmetlerinde ortaya çıkabilecek bir kesinti durumunda, servisi önceden belirlenmiş süreler içinde tekrar kullanılabilir duruma getirmek ve MYSOFT’un verdiği servislerin sürekliliğini sağlamak.

Konfigürasyon ve Envanter Yönetim Süreci ile sorumluluk altında bulunan tüm kaynak ve ekipmanların ve hizmet süreçleri içinde ihtiyaç duyulan tüm konfigürasyon öğelerini kontrol altında tutmak.

Sürüm Yayma ve Dağıtım Yönetimi ile geliştirilmekte, kullanılmakta olan tüm yazılımların, donanımların ve veri iletişim ekipmanlarının sürüm ve güvenlik yamaları vb dâhil izlenmesi ve ilişkili süreçlere bağlı olarak güncellenmesini sağlayarak birimlerde ve müşterilerde doğru sürümleri kullanmak.

Toplu güncellemeleri yönetmek.

İş ilişkileri Yönetim Süreci ile Müşterileri ve onların islerini anlamaya dayalı hizmet sunucu ve müşteri arasında iyi ilişkiler kurmak ve korumak.

Tedarikçi Yönetim Süreci ile birimlerin mal ve hizmet ihtiyaçlarının, verimlilik ve karlılık sürdürebilirlik ve değişiklik ilkeleri doğrultusunda, istenilen miktar, nitelik ve koşullar çerçevesinde en uygun fiyatlarla, iç ve dış piyasalardan karşılanmasını sağlamak. Satın alma sürecinde oluşan değişiklik veya iptal talebinin sonuçlandırılması belirlemek, tedarikçilerinin seçiminde ve değerlendirmesinde ve işin yapılması aşamasındaki kontrollerde bir yöntem oluşturmak.

Portal Giriş
whatsapp icon WhatsApp